آموزشسیستم عاملنرمافزارویندوزویندوز۱۰
اضافه کردن آیکون My Computer به دسکتاپ

در این پست آموزشی قصد داریم تا نحوه اضافه کردن آیکون My Computer یا همون This PC رو به محیط دسکتاپ ویندوز۱۰ آموزش بدیم. همونطور که میدونید در ویندوز۱۰ به طور پیشفرض هیچ آیکونی روی میزکار کاربر قرار نداره و ترجیح مایکروسافت این بوده تا کاربرا به جای استفاده از آیکونهای دسکتاپ از محیط جستجوی ویندوز یا دستیار صوتی کورتانا بهره ببرن یا از کلیدهای میانبر برای دسترسی به بخشهای مختلف استفاده کنن. ولی خیلی از کاربرا ترجیح میدن بیشتر با موس کار کنن و بودن آیکونهایی مثل My Computer برای دسترسی سریعتر به درایوهاشون یا حتی Recycle Bin برای دیدن پر یا خالی بودن سطل آشغال براشون مهمه.

علاوه بر این مثلاً اگه کلید Alt رو نگهدارید و روی آیکون This PC کلیک کنید وارد بخش System میشید که خیلی از کارهای ویندوز ازین بخش انجام میشه و اطلاعات خیلی خوبی رو هم در اختیار کاربرا قرار میده یا اینکه با کلیک راست بر روی همین آیکون میشه به سرعت وارد بخشهای مهم Manage و Map Network شد. حالا که خوب به اهمیت آیکونهای دسکتاپ پیبردید، در ویدیوی زیر میتونید آموزش قدم به قدم اضافه کردن آیکونها به محیط دسکتاپ رو ببینید.
مشاهده این آموزش در آپارات:
مشاهده این آموزش در یوتیوب: